>"Bir Gün, İki İzdivaç" Çok Eğlendik Çok :)))

>İki gün önce bahsettiğim canım arkadaşım Melda’nın nikahı veee arkasından da Bir diğer arkadaşım Sevda’nın kına gecesi vardı dün. Önce nikaha, ordan da hep beraber hurrraa kınaya gittik bizim kızlarla. Hepimiz aynı işyerinden arkadaşız, gerçi ben oyun bozanlık yapıp onları terkettim başka bi hastaneye geçtim ama olsun hemen hemen hergün görüştüğümüz için sanki hiç ayrılmamışız gibiyiz. Zaten hepimiz aynı mahallede sayılırız, ne güzel hep yanyanayız. Şimdi kiralık ev arıyorum ve büyük ihtimalle Üsküdarda olmayacak bulduğumuz ev, ve ben en çok herkesin biarada olduğu bu yakın çevreden uzak kalmaktan korkuyorum. 

Neyse işte gelgelelim nikaha, herşey çok ama çok güzel oldu, ne güzel herkes mutlu ve etrafa gülücükler saçıyordu, kimsede iş ortamındaki gergin ve yorgun haller yoktu.. Eee nikaha gelen diğer davetliler bu kadar gen kız ve genç hanımı birarada görünce şaşırmadı değiller yani.. Nikaha bizim grup damgasını vurdu, toplam davetlilerin erdeyse üçte ikisi bizdik aahahahah :))  

Canım Meldacım çok güzel bi gelin olmuştu, damat da idare eder işte hıhhh 😛 gıcık yapıyorum çünki arkadaşımızı aldı bizden, hoş en fazla iki sokak öteye aldı ama yine de bekarlık gibi olmuyo işte.. Allaha şükür ki damat da bizim mahallenin çocuğu, uzağa götürme ihtimali yok yani.. Ha şmdi biraz kanım ısınır gibi oldu sanki :DD Şaka bi yana ikisi de çok yakıştılar ve de çooook heyecanlıydılar. Ne varsa heyecan yapacak? Altı üstü evleniyorsunuz diyecektim ama demedim tabii.. :))) Heyecandan nikah memuruna bile zarzor cevap verdiler yani.. 

Sonuç olarak uzun zmandır görmediğim bazı arkadaşlarımı da bu bahane ile görmüş oldum ve çok iyi oldu. Çook özlemişler beni, nikah salonuna girdiğim anda herkes bana yönelip, dileeekkkk dileeeeekkk diye çığlıklar atmaya başladı ayyh çok hava yaptım.. bu dileeekkkkkkkkk diye haykıran arkadaşlarımla diğerleri kadar sık görüşememiştik çünki, zaten nerdeyse 3 aydır ayağım kırık olduğu içinde dışarı çıkma fırsatım olmamıştı ki. Neyse işte kısacası gelinle damattan daha çok sükse yaptım nerdeyse, hadi haksızlık yapmayım mutlu çiftten sonraki en favori isim bendim yani 🙂 Herkes çok özlemiş beni, heryerden bi ses yükseliyor “dileeek buraya gel canım benimmmmşeklinde.. :)))) 
Nikahtan sonra tebrik ve resim olayına giriştik ve de abarttık tabii, benim olduğum yerde resim çekme çekinme olayı abartılmasa şaşardım  zaten. 

Bu arada resim demişken, yeni aldığım ve 54697746211556455522858792 tl para saydığım foto makinemi iade ettim. flaşlı çekim hatasından dolayı, şimdi beklemedeyim yeni modeller gelsin onlardan alıcam bu konuya ayrıca değineceğim şimdi sırası değil.

Nikahtan sonra bi kaç fire vererek, kalan sağlar bizimdir dedik ve hurrrrrraaaaa kına gecesine diyerek tuttuk beykoz yolunu. O güzelim Üsküdar – Beykoz arası sahil yolundan manzaranın tadını çıkararak gittik Sevdacımın Kına Gecesine. Bir oynadık bir döktürdük sormayın gitsin.. Meğer ne kurtluymuş herkes anacım, içimizden bazılarını durduramadık da takviye kuvvet istedik, o derece yanii 😛

Sevdanın düğünü bu akşam ama katılamıycam, olsun en azından kına gecesinde bulundum yanında. Zaten o beni kınaya bile beklemiyordu çünki ayağımın kırık olduğunu duyunca sen gelemezsin zaten yorma kendini diye teseli etmişti beni, ama naaptım azmettim ve seke seke de olsa gittim. hem de topuklu ayakkabıdan da geri kalmadım.. :)) Henüz tam topuklu giyemiyorum ama dolgu topuklu taba rengi fiyonklu ayakkabımı giydim. Tabii yanımada düz taban bi kurtarıcı ayakkabı almayı da ihmal etmedim. Olurda ayağım çok ağrırsa diye çantama sıkıştırdım iyi ki de almışım yanıma çünki akşama kadar topukluların üstünde hakkaten yoruldum ve ağrıdı ayağım, hemen acil çıkış kapısı gibi imdadıma yetişti yedek ayakkabım, herkes de hayran kaldı tabi aklıma.. Bi de tubiş vardı benim gibi yapan, giymiş şıkır şıkır topukluları ama çantasına da sıkıştırmış parmak arası tatil terliğini, hem de kıyafetiyle aynı renkteydi zaten direk onu giyse bile olurmuş ehehehehe..

Uzun lafın kısası bir günde iki izdivaça şahit oldum ve mutluluk depoladım, uzun bi müddet gider bu bana.. Bu ara düğün dernek çoook, sıkıldıkça gidip enerji depolayacağım. Çok eğlendik, çok güldük ve şimdi o anların kanıtı fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum sizi canlarım. Önce nikah sonra kına görüntüleriyle.. O kadar çok resim var ki, hepsi de birbirinden güzeller. Çook zor seçim yaptım. 
İşte buyrun..

 

Şimdideeeee kına gecesinden manzaralar..

Şimdilik bukaddar.. Biraz çok oldu ama napıyım kıyamadım hiç birine.. :))

Herkese sevgiler ve mutluluklar diliyorum veeeeeeee yepyeni hatta yesyeni hikayelerle buluşmak üzre diyorum..

Selametle..

Bu yazı Düğün, Fotoğraflarım, Hayata, Kombinlerim, Kına Gecesi, Nikah içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

1 Responses to >"Bir Gün, İki İzdivaç" Çok Eğlendik Çok :)))

  1. çilingir dedi ki:

    Sitenizi çok beğendiğimi içtenlikle belirtmek isterim. Sitenizi takip listeme alıyorum.

    Teşekkür ederim.

    Serhat Çilingir
    skype: cilingir1,235688E+10

Yorum bırakın