>Optimum Derimod’a Teşekkürler..! Hep Şikayet Yazıcak Değilim Ya.. :P Haa Bir de Mango Çıkartması Var.. :P

>İyi geceler dostlarım, sizinle sıcağı sıcağına bir olay paylaşmak istedim..

Hatırlarsanız, geçen hafta cumartesi Kadıköy Derimod’a gitmiştim, yeni aldığım botumun resmen parçalandığını göstermek üzere, fakat faturasını bulamamış ve durumu kendilerine anlatmıştım. Ama gördüğüm davranış karşısında çok sinirlenerek, orayı birazcık birbirine katmıştım, ama seviyeli bi şekilde.. Klasımı sarsmadan, bana yakışmaz mahalle ağzı ile tartışmak :))

Neyse olan oldu ve beni yatıştırmaya çalışarak, optimum avm den aldığım için oraya gitmemi söylediler. Ona da tamam dedim ve bugün gittim optimuma.. Tabii biraz sinirli ve de gerekli yasal araştırmayı yapmış, bilinçli bir kullanıcı olarak gittim..

Her türlü olumsuz tepkiye hazırlıklıyım ama yine de kızgınlığıma hakim olaraktan, durumu nazik bir şekilde anlatmayı ve tatlı dille yılanı deliğinden çıkarmayı deneyecektim, baktım olmuyor mu, tüketici hakları yasalarının bana sunduğu yasal hakları kendilerine iletip, bu konuda elimden geleni ardıma koymayacağımı oldukça sert ama seviyeli bir dille anlatıcak hatta biraz da sesimi yükselticektim belki de..

Ama çok şükür ki buna hiç gerek kalmadı, kasadaki iki kişinin işlemini bitirmesini bekledim ve kasa görevlisi bayana, iyi akşamlar dileyerek nazik bir dille durumu anlattım. Botları görünce hemen elimden aldı ve hemen değişim yapabileceğini söyledi.

Ben tabii kulaklarıma inanamaz bi şekilde yineledim faturamı kaybettiğimi ve değişimin gerçekten mümkün olup olmadığını? Görevli bayan ise, ürünü nereden aldığımı sordu, dedim burdan aldım o yüzden buraya getirdim 3. mağaza olaraktan. Sizden önce 2 şubeye daha gittim ama yardımcı olmadıkları gibi üstüne bir de saygısızlık yaptılar ve derimod maalesef gözümden çok düşmüştü dedim, fakat sizin yardımcı tavrınız dolayısı ile + 1 puan aldı müşteri memnuniyeti açısından dedim. Ama belirtmeliyim ki bu yalnızca bu şube ve sizin için geçerli dedim. ,
Bayan da ufak bir tebessümle, fatura sahibinin adını sordu ve sistemden aldığım botun kaydını ve fatura örneğini buldu. Ödediğim ücrete ait barkodun şuan sezonsonu indiriminden dolayı 85 TL gibi yarıya düştüğünü bu yüzden 85 TL değerinde bir ürünle değişim yapabileceğini söyledi, ayrıca eğer faturanız olsaydı faturayı değişim yapılan ürüne ekleyerek ilk indirimsiz fiyatı ile değişim yapabileceğini, ama sistemde ki barkodu okuttuğunda ürün bedelinin 85 TL ye düştüğünü izah etti. Ama zaten alacağınız bir çok ürün bu fiyatta olucaktır, çünki herşey indirimde dedi..

Ben de hiç sorun değil sonuçta ben bu kadarını bile beklemiyordum dedim ve daldım mağazadan başka bi ürün bakınmaya.. Bot tarzı kışlık bişey aradım ama bi türlü uygun bişey bulamadım, sadece bir tane beğendiğim hatta çok tarz bulduğum bir model buldum ama çok yüksek topukluydu ve benim iş yerinde rahat olabilmem için çok aaazzzzzz topuklu almam gerekiyordu, bu arada bir de ayakkabı buldum çok rahat, tam deri, topuğu da uygun, gri renkte, baharlık, yazlık tarzı.. O bot ve ayakkabı arasında gittim geldim, taaam 2 saat düşündüm nerdeyse.. Çünki ayakkabıda benim numaram yoktu, 1 numara küçüğü vardı sıktı, diğeri de 1 numara büyüktü ve kalıp koydurduğum halde büyük geldi, tam botu alıcaktım ki, ayakkabının 1 küçüğü başka mağazada var mıdır dedim ve baktılar çok uzaklarda var ama isterseniz getirtiriz dediler ve ollleeeeeeeyyyy sonunda karar verdim ve ayakkabıyı aldım, hem de tam 189 TL den 85 TL ye düşmüş.. Üstüne para ödememe de gerek kalmadı, alan memnun veren memnun hesabı herkes mutlu bir şekilde alışverişi sonlandırdık.. Hafta içi getirticekler ve arayacaklar benii.. :)) Gelince fotolayıp paylaşırım sizinle inşallah.

Şimdi buradan Optimum AVM Derimod Şubesi çalışanlarına ve özellikle kasa görevlisi bayana teşekkürlerimi iletiyorum.. Belki de içlerinden birisi veya birileri blogcandır da rastgelip okurlar postumu.. Yiğidi öldür, hakkını yeme diye boşa dememişler di mi? :))

Sonra çıkıp deli gibi mağaza gezdik, tabii yanımda can arkadaşım Fatoşum var, gez gez yorulduk ve bi güzel karnımızı doyurduk hem de kayseri mutfağından, gayet güzeldi yemekleri.. Yarı Kayserili sayılan ben özlemişim yöresel yemekleri.. Az değil 7-8 yıl kaldım orda, gençliğim geçti :))

Sonra bisürü bisürü yerler gezdik ve özetle mangoda son buldu alışverişimiz.. Mangoda belirli şeylerde çok indirim vardı ama ben pek bişi beğnemedim, sadece 2 tane pantolon aldım, hem de sezon ürünü diye çok indirim de değildi. Ama ben onları beğendim, birisi lacivert birisi de çok açık gri – bej arasında bi renk, pek hatırlayamadım şimdi.. Onlarında paça boyu yapılacağı için, tadilata gidicek ve hafta içi alınıcak..

Hem ayakkabıyı hem pantolonları birlikte alırım dedim ve ellerim boş geldim eve. Kocim de baktı elimde paket felan yok, bişey almadım sandı hatta şaşırdı bile.. Nasıl olur da optimumdan eli boş dönersin diyeee :)) Ama şaşkınlığı çok uzun sürmedi, hepsini hafta içi alıcam deyince ikimiz de beklenen sonuca ulaşıp gülüştük :))

Dilekce’nin bu günlük macerası da böyle geçti işte.. Cicilerime kavuşunca yayınlarım fotolarını..

Öpüyorum fıstıklarımı, muaaahhhh muaaaahhh..

Selametle..

Son olarak, bu da Fatoş’uma jest olsun diye bitirme fotosu.. Fotosuz post yazmayı sevmiyorum sanırım, illa ki bi görsel olmalı bence.. Düz yazı oku oku nereye kadar di mi ama? Hele ki benim gibi çenesi düşükse yazan.. Hele ki noktalama işareti ve dilbilgisi takıntısı olan, cümlenin öğelerini düzgün yerleştirmeye çalışan tam bir komposizyon manyağı Dilekce’yse yazan yandınız demektir. Şükür ki bloğa çokc yazı yazmaktan eskiye nazaran alattım bu takıntılarımı, eskisi kadar sıfır hata ile yazmıyorum, özellikle yapıyorum bunu, aşmalıyım çünki dilbilgisini kuralına göre yaşama takıntımdan! ehehehhe :))

Ayrıca kimdir bu Fatoş diye merak edenler de var biliyorum, hadi itiraf edin, hadi hadi.. :))

Bu foto geçen haftadan kalma, derimod paketini görüp bugün sanmayın, geçen hafta kadıköy şubesine gidip, vizon rengi şal desenli çanta aldığımız günden kalma bi foto.. Bugün yorgunluktan bir tek kare bile çekinmemişiz.. Zaten birlikte en az 5487132956455333335745765253 tane resmimi vardır, bi çoğu da birlikte yemek yerken.. Özenle yaparız ikimiz de bu işi.. Hakkını veririz hani.. :)) Fatoooossssummm öperim seni nur yüzünden :))

Hadi bakalım ikinci ve son kez;

Selametle..

Bu yazı Alışveriş, Hayata içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

7 Responses to >Optimum Derimod’a Teşekkürler..! Hep Şikayet Yazıcak Değilim Ya.. :P Haa Bir de Mango Çıkartması Var.. :P

  1. >süper yavru desene şansın ıyı gıtmış mango danda bişeyler bulmana sevındım güle güle gıyın canımcın öpüldünnnn:))

  2. Dilekce.. dedi ki:

    >Cadımmm teşekkür ederim canım,sayen de iyi akıl ettim mangoya gitmeyi.. Gerçi senin kadar şanslı değildim ama olsun tam da istediğim gibi iki pantolon alabildim :))

  3. turuncu dedi ki:

    >bu enerjin hiç bitmesin inşallah…ne iş yaptığını merak ettim doğrusu…hem iş hem de bu kadar gezmek….hayatta hep mutlu olman dileğiyle…

  4. Dilekce.. dedi ki:

    >Turuncucum, teşekkkürler tatlım.. Senin de bitmesin inşallah..Mesleğim "odyolog" :)) Hafta içi 5 gün stressli çalış, hafta sonu 2 gün stress at.. :)) Sana da ömür boyu mutluluklarrrr dilerim..

  5. >Cicilerini görmek istiyoruuum :)Güle güle giy canım..sevgilerimle…

  6. Dilekce.. dedi ki:

    >Umut Sepeti her daim missss gibi mamalarla dolu olan sevgili Zelihacım, seni gördüğüme çok sevindim.. İnşallah elime ulaşır ulaşmaz yayınlarım canım, daha güzelleri senin olsun inşallah.. :))

  7. uğurböceği dedi ki:

    >hayırlı olsun arkadaşım.darısı bana.bende siayh ayakkabı almayı istiyorum.

Yorum bırakın