>EN SON DIY’IM.. AYAKKABI SÜSLEMECE YAPALIM MIIIIII ? BEN YAPTIM, İLK DENEMEME RAĞMEN ÇOK GÜZEL OLDU BENCE :DD

>İşte son Dıy Projem, ayakkabı süslemece.. Bu aralar buna sardım, evde ne var ne yok arabıp duruyorum, süslenecek bişiler olmalı mutlaka :))

Geçen haftalarda Kayseri’den ziyarete gelen Ablamla Kadıköy’de gezinirken ablacıma gri renkte güzel bir ayakkabı aldık.. Ama ablam ayakkabıyı çok sade buldu, illa bi incik boncuk olacak üstünde.. Laf aramızda o da birazcık kokoştur.. Ayağında çok rahat etmesine rağmen, sade diye almaktan vazgeçiyrdu ki ben dedim bunu bi güzel kokoş yaparım merak etme, gel sen al bunu, kardeşine güven :)) Öyle diyorum ama nasıl bişi yapcam ne etcem diye de içten içe düşünüp duruyorum, ama hiç çaktırmadım..

Sonra akşam geçtim hobi masamın başına, işte ortaya böyle bişey çıktı.. Nasıl beğendiniz mi?

Bundan sonra bu işlere daha çok vakit ayırmayı düşünüyorum, zira çok zevkli 😛

 İlk hali böyleydi,

 Sonra ben gri organze kumaştan minik minik 12 tane gül yaptım ve hepsinin ortasına gümüş rengi kristal boncuklar diktim.. Önce üçer üçer birleştirdim sonra üçlüleri de yanyana birleştirip altısını birlikte ayakkabının ön yan kısmına silikon tabancası ile yapıştırdım sıkı sıkı..

 Tabii öncesi ve sonrası halini de göstermeden olmaz.. Sizce hangi hali daha güzel?

Ve yakından görünümü böyle.. Valla ben çok beğendim yaa.. :)))
 Bu da en son bitmiş haliye.. Sonuçta ablam da ben de bu işten çok memnun kaldık.. 🙂
Şu sıralar yepyeni DIY’larımla bol bol görüşeceğiz kızlar.. Bu günlük bu kadar, şimdi çok işim var, yemek yapmam, ütü yapmam, makinaya çamaşır atmam ve banyoyu yıkamam gerekiyor.. Pooooofffff içim şişti şimdiden.. ://
Selametle..
Bu yazı Ben Yaptım, Boncuk, DIY içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

12 Responses to >EN SON DIY’IM.. AYAKKABI SÜSLEMECE YAPALIM MIIIIII ? BEN YAPTIM, İLK DENEMEME RAĞMEN ÇOK GÜZEL OLDU BENCE :DD

  1. Esra Rebele dedi ki:

    >Ne güzel olmuş. Eline sağlık. =)

  2. Dilekce.. dedi ki:

    >Esra Rebele, çok teşekkürler tatlım.. :)) Şımarıyorum yaaafff 🙂

  3. yemyeşildeniz dedi ki:

    >tatlım gerçekten çok güzel olmuş. ayakkabının havası değişmiş. ellerine sağlık 🙂

  4. Dilekce.. dedi ki:

    >Sağolasın canım, beğenmene sevindim.. :))

  5. sibelce dedi ki:

    >maşallah ayakkabının havası degişmiş elıne saglık

  6. Dilekce.. dedi ki:

    >Sibelce teşekkürler tatlım.. Takipçilerimden de böyle güzel onaylar alınca daha bi sevdim ben bu işi :))

  7. benim dünyam dedi ki:

    >ooo süper olmuş canım ellin kolun dert görmesin:))

  8. Dilekce.. dedi ki:

    >Fatmacım, aminnnnnnnnnnnnnn.. Şu sağ kolumun ağrısı anlatamam 2 gündür.. Biraz fazla zaman geçirdim ya pc başında, hemen başladı ağrısı.. Direniyordum ilaç almamak için ama yarın bi kas gevşetici felan alayım bari napayım artık :))

  9. >Çok şık olmuş ellerine sağlık. Yazlık terliklerede çok hoş olur herhalde

  10. turuncu dedi ki:

    >ellerine sağlık…ne güzel vakit ayırıyosun…zevkli olsa gerek…benim şu an en büyük zevkim 4 aylık oğluşum :)) bu arada dıy ne?? ben onu kaçırmışım galiba 🙂

  11. Dilekce.. dedi ki:

    >Bıraktığım izler, teşekkür ederim tatlım, evet bak iyi fikir yazlıklarda daha cıvıl cıvıl renk seçimi ile daha başarılı süslemeler yapılabilir.. Bu yaz herkesi kendi tasarımlarını oluşturmaya davet ediyorum öyleyse :))

  12. Dilekce.. dedi ki:

    >Turuncucum teşekkürler canım.. Napalım hazır çoluk çocuk yokken bunlarla avutuyorum kendimi işte :)) Yorucu olmakla beraber daha çok zevkli.. Ayrıca DIY yani "do it yourself" in kısaltılmış hali, türkçesi ise; "kendin yap".. Tüketici toplumuyuz nihayetinde, biraz da üretici olmak, kendi işimizi kendimiz yapmak zorundayız di mi? Öpüyorum seni ve dünya tatlısı oğluşunu..

Yorum bırakın