>İNCİNİN ZERAFETİ, ALTININ GÖZALICILIĞIYLA BULUŞURSA.. EN BEĞENİLEN TASARIMLARIMLARIMDAN BİRİSİ.. :P

>Öyle bi yazma ilhamı geldiki bana, sormayın gitsin.. Eee 1 GB lık depo alanımın bitmesiyle, ne yazı yazabildim ne ekleyebildim, çok doldu yazılacaklar listesi.. Bu da demek ki bu ara çok çalışkan bir blogger olucam 🙂 Allah’ıma şükür..

Bi arkadaşımın özel isteği üzerine bir kaç tane altın kaplama metal ve inciden oluşan takım tasarladım.. Bitanesini özellikle isteyen arkadaşıma yolladım bile.. Ama  onu burda yayınlayamacağım, çünki malum bazı emek hırsızları tasarımları çalıp, bir de kendisi yapmışcasına dağıtıyor ortalıklarda.. Arkadaşımda takımını düğününde kullanacağı için kimse görsün istemedi. :))

Özel tasarladığım bu kolye, küpe ve bileklik takımı görenlerin oldukça beğenisini topluyor.. Ben de hemen sizinle paylaşmak istedim tabii.. Bakalım beğenecek misiniz?

Bu takımda, hakiki kültür incisi ve birinci sınıf altın kaplama metal aparatlar kullandım..  Detayları daha yakından görmek için, resimlerin üstüne tıklayabilirsiniz.. 🙂

Nasıııılll ??? Bu takımı henüz http://www.dilekcee.pasaj.com ‘a eklemedim.. Bi aklım ekle de isteyen birisinin kısmeti olsun diyor, bir diğeri de sakla kendine kalsın diyor.. :)) Henüz hiç kullanılmadı, ilk gün ki gibi paketinde öylece bekliyor Dilekce’nin kararını..

Sizce naapsam ki? Şimdilik kaçtım, değerli fikirlerinizi bekliyorum.. 😛

Selametle..

Bu yazı Ben Yaptım, Boncuk, DIY içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

10 Responses to >İNCİNİN ZERAFETİ, ALTININ GÖZALICILIĞIYLA BULUŞURSA.. EN BEĞENİLEN TASARIMLARIMLARIMDAN BİRİSİ.. :P

  1. yemyeşildeniz dedi ki:

    >tatlım çok güzel olmuş bunlar, ellerine sağlık. baya profösyonel oldun sen artık maşallah 🙂 öptüm.

  2. uğurböceği dedi ki:

    >SÜPER OLMUŞ.ÇOK GÜZEL ELLERİNE SAĞLIK

  3. Dilekce.. dedi ki:

    >Yemyeşildenizim güzel di mi cicilerim.. Profesyonellik bizim işimiz kuzummm eheheheh :PP

  4. Dilekce.. dedi ki:

    >Uuurböceeem, teşekkürler.. Seni gördüğüme çok sevindim.. 🙂

  5. SEVECEN dedi ki:

    >Dilekcim ben bilekiği çook beğendim,bence bun bilekliklerden yap ve mutlaka pasajına koy…ya bilekliğin fiyatın ne olur mesela cnm?

  6. benim dünyam dedi ki:

    >takılara karşı pek ilgim yoktur ama inciyi çok severim,ellerine sağlık çok hoş olmuş,bence sat kendine yine yaparsın 🙂

  7. yenigelinceyizi dedi ki:

    >gerçekten çok hoş olmuş.şık ve ağır duruyor kime kısmetse çok şanslı 🙂

  8. Dilekce.. dedi ki:

    >Canlarım hepinize teşekkür ederim, şu an çok acil bi işim çıktı daha sonra tek tek cevaplıycam yorumlarınızı.. Sevecencim dönücem sana tatlım.. Herkese muaaaaahhh :))

  9. zeynep78 dedi ki:

    >harika hepsi çok beğendim emeğine ellerine sağlık canım…"keşke benim olsalar" demedim dersem yalan olur hani :)) bilekliğe hayran kaldım ….süper ötesii … 🙂

  10. Dilekce.. dedi ki:

    >Zeynepcim teşekkür ederim çok zarifsin.. Demediğine eminim ben de :)) Daha iyisi senin olsun canım.. Sevgiler..

Yorum bırakın