>BAHSETTİĞİM YENİ ÇANTAM.. NEYE NİYET NEYE KISMET :PP

>Hani bi önceki yazımda bahsettiğim ayakkabılarıma uygun çanta almaya gidip de, amacımdan sapıp başka bi çanta almıştım ya, işte o çanta bu çanta.. Vizon rengi, şal desenli, 2011 trendiymiş.. 🙂
 

Bir kaç farklı çeşitte kullanılabiliyor olması beni cezbetti doğrusu.. Kulpları öne ve yanlara takılabiliyor ve farklı bir havaya bürünüyor. Özellikle de postacı çantası tipinde takılabilmesi de benim için büyük avantaj.. Tabii birde bu şal desenine bayıldım.. Çok güzel yaaa 😀

 Genelde çantasının ağırlığından kolları ağrıyan birisi olarak aldığım her çantanın uzun askısının olmasına dikkat ediyorum.. :)) Hem herdaim yanımda taşıdığım fotoğraf makinam yüzünden hem de ıvır zıvır ne bulursam bi ara düzenlerim diye çantama attığımdan mıdır nedir bilemiycem 🙂

Hele de Eminönüne giderken, hem kapkaç güvenliği hem ellerim daha boş alışveriş yapabildiğim, hem de aldığım her bişeyi çantama doluşturabildiğim için uzun askılı çanta tercih ediyorum mesela :)) Tabii istisnalar da vardır..

Bu çantamı Kadıköyden aldım hem de piyasanın çok altında :)) Ben aldım ama hala Fatoşuma gri çanta aradığımız için Kadıköydeki tüm çantacıları gezdik nerdeyse, her girdiğim yerden de bu çantamın az biraz benzeri modellerin fiyatını sordum ve aldığım cevaplar yüzümü güldürdü.. Genelde hep kazıklanan ben, bu sefer çok hesaplı alışveriş yapmışım, ama sıkı da pazarlık yaptım doğrusu.. :)) Vakit tam akşam vaktiydi ve heryer kapanmak üzereydi, fırsat bu fırsat  gece tarifesinden 20 TL indirim yaptırdım çantaya :))

Fiyatını merak edenler için 40 TL ye aldım, aslında 60 TL demişti.. Dur bi de şu karşı mağazaya bakıcam ordan da bişey beğenmezsem gelip bunu alıcam ama indirim isterim haaa dedim adamcağıza.. 😛

Döndüm dolaştım bundan başka içime sinen 324548744656566 tane daha çanta olduğu halde yine geldim bu çantacıya,  O da baktı benim gibi kararsız bi müşteriyi yollamanın tek çaresi indirim yapıp yollamak öyle yaptı naapsın artık 🙂 Sorduğum diğer yerlerde 52, 58, 64, 74 TL ye kadar fiyat söylemişlerdi..

Şimdi bu çanta bu ayakkabı ile kullanılmaz di mi? Ben öyle düşünüyorum ama bakalım bir de arkadaşlarımın fikrini alayım dedim geçtim pc başına.. Ne dersiniz?  Olmaz diyen çok olursa başka çanta alıcam artık.. Sizin kombin bilginize güveniyorummmmm :)))

Ya gerçi zaten hafataya cumartesi yine gitmeyi düşünüyorum aynı çantacıya, yeni modeller gelicek, sen gel ben yine indirim yaparım dedi, bakalım ne kadar doğru :))

Fikirlerinizi iletiğiniz için şimdiden teşekkürler fıstıklar, öpüldünüz..

Selametle..

Bu yazı Alışveriş, Kombinlerim içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to >BAHSETTİĞİM YENİ ÇANTAM.. NEYE NİYET NEYE KISMET :PP

  1. sibelce dedi ki:

    >çok şıkmıs gule gule kullan canım bendede düz sıyahı var cok kullanıslı ayakkabınada uyyor aslında.

  2. uğurböceği dedi ki:

    >vav diyorum arkadaşım çok hoşmuş.bende ayakkabı bakıyorum.cicilerini güzel günlerde kullan.

  3. evra ile dedi ki:

    >çok şıkmış çanta güle güle kullan.çokta sırıtmıyo aslında ayakkabıyla ama tabiki karar senın . mutlu kal.

  4. benim dünyam dedi ki:

    >güle güle kullan canım çantanı da ayakkabınıda ikisi de çok hoşmuş,ben biraz takıntılıyımdır ton farklarına çok dikkat ederim, bence giyeceğin kıyafetlerinle birlikte bir dene ona göre karar ver…hıımmm çanta alışverişi kulağa çok hoş geliyor :))

  5. 2zannesi dedi ki:

    >Bence gayet uyumlu canım güle güle kullan…

  6. Dilekce.. dedi ki:

    >Sibelce taşekkürler canım, evet şöyle bi baktım da çok abes durmamış uyar gibi.. :))uurböceem sağol tatlım, daha güzeli sana olsun inşallah.. :)Evra ile, çok teşekkür ederim, yeni bir çanta almazsam bununla kullanıcam sanırım.. Evra'ya öpücükler yolluyorum.. :)Fatmacığım, teşekkür ederim.. Ben de senin gibi biraz detaycı olduğum için herkesin fikrini almak istedim.. Dediğin gibi aslında renkleri çok uzak değil ama ton farkı var, bakalım bu hafta gidebilirsem aynı yere bakarım tam tonuna uyan var mı diye.. Belki de yine alakasız bişey beğenip alırım benim işim belli olmaz..:)2zannesi teşekkür ederim, daha iyisi senin olsun.. 🙂

Yorum bırakın